top of page
Search

Tie visi prāta meli, jo Tu patiešām vari!



Kas notiek motopeles galvā, kad tā sāk braukt viena pa ceļiem?


Kapeņu stāstiņi - uz šī ceļa var nosisties, te tak vispār nāvīgi bīstami, ko viņš lien man pakaļā, kas viņi vispār nezin kā moci nēsā, kad brauc garām, ko Tu lūri, brauc ātrāk garām, ārprāc, ja nu tājā bedrē mans mocis pazūd, ak nē, smiltis, ak nē, izskatās, ka asfalts slapš - tā taču nāve, ja nu stirna izskrien, ko es darīšu, ja mani sanesīs, turies pie bremzēm... un šādi arvien tālāk un trakāk!



Tad tā lēnām sāc pamanīt : TEV NAV TAISNĪBA vai ŠIE IR MELI! Tavs prāts Tevi māna un māna tā, ka Tu nevari nepamanīt patiesību.

Un kā gan Tev varētu būt - šī informācija sastāv no kaut kur sagramstītām gudrībām, kas atsevišķi sagrābtas no interneta vides, kāda stāsta, viņa stāsta par citu šausmīgajām pieredzēm un degpunkta video plus, protams, vēl omes, mammas un draugu komentāriem.



Kā es vilku paralēles ar apzinātību un braukšanu ar moci. Ak, jel, vai tiešām man beidzot viss būs skaidrs??!!??







Tad kas kļuva vai kas ir mana taisnība??




Soli Pa Solim:


Tev parāda kā vai Tu ieraugi, ka gribi


Tu mācies (skolotājs)


Tev nesanāk (besī ārā)



Tev ir bail (fakin'el)


Tu gribi padoties (nu nafig šo)






Tev sāk sanākt ( o, wow!)



Tu pierodi (normaļna)



Tu vēro citus un sāc kopēt labākos (uzņem ātrumu)


Tev vairs nav bail ( paātrinājums)


Tu riskē vairāk, uzdrīksties (mazliet vēl piedodam)


Un Tu proti, tas tagad ir Tavs:Tava pieredze (apmierinātība)


Nākamais līmenis un viss sākas no gala.





Un tā dienu no dienas, ceļu no ceļa es mācījos. Gribot sažmiegt acis no bailēm, ar stīvām rokām, ar iekšēju kliedzienu: ES NEVARU.

Bet tad Tu apstājies, paņem Circle K kaut ko dzeramu vai ēdamu, parunājies ar citiem, saproti, ka tas viss tikai Tevī iekšā, pārējie mierīgi. Un Tu turpini.


Man vienmēr likās būs kāds mirklis meditācijā vai pie kāda guru, lai šo visu saprastu, bet izrādās vajadzēja tikai moto un doties iekšā praktiskajā.

Kā ir Tev, kas Tevi ir šādā shēmā aizrāvis, vai kur Tu šobrīd esi ar kādu no saviem hobijiem/aizraušanās?


40 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page