top of page
Search

MOTOLAUKUMS = JAUNĀS MĀJAS


vai tiešām šis ir man? Pasaule iet uz elektro un klusiem motoriem, te viss skan un tik pamanāms!

Bet nu man tur kaut kas patika, tik ļoti, ļoti. Tas progress - katrā reizē Tu uzlabo kādu figūru, kādu ātrumu, kāds nenogāzts konuss. Un iekšā es sevi slavēju un teicu - cik forši, kā man sanāk, kaut gan tie bija milimetri. Bet es patiku pati sev :)




Kad pāris reizes laukums bija pabraukāts un laikam es biju parādījusi, ka bremzēt un manevrēt protu, tiku pierakstīta uz braukšanu pa pilsētu.


Jopcik! Es tak tikai tikko sāku, bet arī otrā daļa emocija - tik forši, tik bailīgi, bet tik forši.

Un kā man gribējās pašai redzēt kā es braucu. Un redz kā - mani pierakstīja kopā ar kādu citu motopeli, Ingu. Viņas vīrs brauca līdzi ar instruktoru mašīnā (yes, instruktors brauc ar mašīnu aiz muguras un principā uz ielas esi viena!) un mūs skaisti safočēja un safilmēja.


Galvenais kājiņa nostiepta!


Pirmā reize, ak, jel tie pagriezieni un ātrums vispār liekas - ES NESOS...




Paskatoss spidometrā un instruktors saka:

''Meitenes, te uz 5o, droši uzņemam ātrumu... ''

Bailes nenormālas - atceros, ka griežamies un tur tramvaja sliedes, divos virzienos, jāšķērso - visas tās ''moču slīdēšanas'' ainiņas griežas pa galvu un es vispār neatceros KĀ es pārbraucu pāri. Zinu vien to, ka pēc stundas šādas braukšanas es biju pilnībā izsvīdusi nedēļas normu sportā un galvā tāds pats tukšums kā pēc dziļas, dziļas meditācijas.

Vai tas bija tas fokuss, ka Tu tiešām ne par ko citu NEDRĪKSTI domāt, jo esot satiksmē katra kustība ir svarīga, jo neviens jau nevar tavā vietā nospiest bremzes vai gāzi. Tu pats brauc, pats kusties un pieskati sevi.

Savā ziņā kā tāda īsta datorspēle -

instruktors austiņā saka, kur jābrauc un Tu tik skaties satiksmi, zīmes dodies. Kaut kas sanāk, kaut kas nē, bet Tu dari, to stundu Tev ir jādara. Nevar piebraukt malā un pateikt - man pietiek, apnika, vairs negribu. Un beigās bauda pilnīga. Tu atkal uzlaboji sevi. Un tā katru reizi arvien labāk un labāk.


Ok, sapratu - man patīk, es gribu tiesības un jāsāk iepazīt moto drēbes, skatīties kāds moto man patīk un es pieņemu šo jauno ceļojumu moto pasaulē.


Wow, tik ātri un tik jaudīgi... kā dot ručkā!







10 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page